Kvalitetsledelse

  • QHSE
  • Kvalitetsledelse

Kundetilfredshed begynder med
god kvalitet

Det er vigtigt for os, at vores kunder bliver mødt af medarbejdere, som lytter, sætter sig ind i kundens problemstillinger og gør deres bedste for at vejlede og opfylde individuelle behov. Det skal være nemt at være kunde i Colas, og vi skal være der for vores kunder før, under og efter udførelsen af et projekt. 

Vi beder løbende vores kunder vurdere vores arbejde. Og hvis vi begår fejl, lærer vi af dem for at blive bedre til vores arbejde. Kundeloyalitet opbygges over tid og kræver en vedvarende indsats.

Vi anser kvalitetsledelse som et vigtigt redskab til at opnå tilfredse kunder, der kommer igen. Vores ansvarlige og kvalificerede medarbejdere, god planlægning, grundig instruktion og ansvar for opgaven understøtter vores målsætning om at udvikle og levere produkter og leverancer i aftalt kvalitet til aftalt tid og pris. 

Vores mål og holdning til kvalitet fremgår af vores politik for kvalitet, energi, miljø og arbejdsmiljø.

Læs mere på vores side om ISO-certifikater og CE-mærkning: 

Colas’ politik for kvalitet, miljø og arbejdsmiljø.

Kontakt

Sikkerhed (QHSE)

Peder Friis Erlandsen
QHSE- og CSR-chef
+4560252805
Niels Kirstein
Arbejdsmiljøchef
+4560252806

Kontakt os for tilbud

Udfyld kontaktformularen, så kontakter vi dig og giver dig et uforpligtende tilbud på asfalt, udlægning, reparation, revneforsegling og vedligehold.

Kontakt os også, hvis du har brug for asfalt til dit landbrug, farvet asfalt, permeabel asfalt, støjreducerende asfalt eller klimasikring.

Dine kontaktoplysninger

Hvor skal arbejdet udføres?

Click or drag a file to this area to upload.

Kontakt QHSE

Peder Friis Erlandsen
QHSE- og CSR-chef
+4560252805
Niels Kirstein
Arbejdsmiljøchef
+4560252806

Kontakt os for tilbud

Udfyld kontaktformularen, så kontakter vi dig