- Colas Danmark A/S
- 4598 9898
- colas@colas.dk
- Fabriksparken 40, 2600 Glostrup
- CVR: 10 24 64 15
Kvalitetsledelse
- QHSE
- Kvalitetsledelse
Kundetilfredshed begynder med
god kvalitet
Det er vigtigt for os, at vores kunder bliver mødt af medarbejdere, som lytter, sætter sig ind i kundens problemstillinger og gør deres bedste for at vejlede og opfylde individuelle behov. Det skal være nemt at være kunde i Colas, og vi skal være der for vores kunder før, under og efter udførelsen af et projekt.
Vi beder løbende vores kunder vurdere vores arbejde. Og hvis vi begår fejl, lærer vi af dem for at blive bedre til vores arbejde. Kundeloyalitet opbygges over tid og kræver en vedvarende indsats.
Vi anser kvalitetsledelse som et vigtigt redskab til at opnå tilfredse kunder, der kommer igen. Vores ansvarlige og kvalificerede medarbejdere, god planlægning, grundig instruktion og ansvar for opgaven understøtter vores målsætning om at udvikle og levere produkter og leverancer i aftalt kvalitet til aftalt tid og pris.
Vores mål og holdning til kvalitet fremgår af vores politik for kvalitet, energi, miljø og arbejdsmiljø.
Læs mere på vores side om ISO-certifikater og CE-mærkning: